środa, 1 października 2014

42.1 "jak ty to robisz?"

zapytała dziś podwójna matka polka
- jak ty możesz - zapytała w drzwiach recepcji - mieć czas na bieganie i jogę?? ja z moją dwójką ledwo dycham!
- no mam - mówię z uśmiechem - bo Mawżonek mnie pilnuje.
w grudniu po raz pierwszy mam do przebiegnięcia półmaraton. od poniedziałku mam rozpisany plan zajęć na dwa miesiące. bieganie, joga, siłownia. żeby mieć siły na 21, 975. Mawżonek zakłada czas 2 godz 15 min.hm...zobaczymy w grudniu.
poza tym co, lato minęło, w zasadzie mieszkaliśmy w domku nad jeziorem, rano jechałam do pracy, po pracy nad jeziorko....a w domu zagościły pająki:-)
Pierworodna na szczęście kończy latać, zrobiła mi super niespodziankę, bo zamieniła loty i odwiozła mnie z wakacji do domu, przy okazji dając możliwość porozmawiania z kapitanem i drugim pilotem w ich kabinie.
Gajowa rozgaszcza się z gimnazjum, jakieś 3 min od domu, Filon w drugiej klasie zapomina  z zadaniach domowych, Mawżonek też wrócił do szkoły uczyć...
ja...mam czas na nic.
i na wszystko.
a jak ja to robię? jakoś tak przerabiam logistykę, produkcję, zarządzanie, recepcję...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz