wtorek, 9 października 2012

40.8 fe-no-men??

jakieś z hakiem 10 lat temu chyba chadzałam na aerobik.
po chwili okazało się, że chodzę tam, bo świetna jest pani prowadząca, M. i tylko na Jej zajęcia chodzę.
minął czas na dzieci, pracę itp i znowu powróciłam na zajęcia, w całkiem innym miejscu, gdzie pojawiła się znienacka ta sama M. i tylko do Niej na zajęcia chciało mi się ruszać z domu.
to było dwa lata temu.
wakacje M. spędziła daleko stąd, wróciła teraz, powiedziała że jest i coś robi i znów - nie planując - ćwiczę.
nie chce mi się - ale z M. się chce! i nie tylko mi - całej paczce dziewczyn się chce!
jednakowoż sprawdziłam dziś ilość kalorii spalanych podczas 55 minut biegu i ćwiczeń.
w czasie tego samego czasu, podczas biegu spalam dwa razy więcej kalorii niż podczas ćwiczeń.

ale ale, czy ja dam radę jutro biec???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz