poniedziałek, 31 grudnia 2012

40.20 rok - oby szczęśliwie - trzynasty w kolejce

nam się zacznie - od teraz - za 5 godzin 29 minut i ileś tam sekund.
wyjątkowo bezdzietnie - Pierworodna jak zwykle, ale nielaty u babci - powitamy następny rok. ten miał swoje wzloty i upadki, aczkolwiek znacząco dla mnie - przeniósł mnie w nowa epokę:-)
moje ostatnie noworoczne postanowienie robiłam dwa lata wstecz, na dziś nie mam pomysłu na postanowienia w 2013...może trochę więcej luzu? spokoju w sobie? zdrowia dla dzieci i Mawżonka?
jeśli Wam się przyda moje co nieco, to również życzę:-)

zatem tradycyjnie - Dosiego Roku!

1 komentarz:

  1. Ot, egoistką się nie urodziłaś :) Jestem niewąsko wzruszona, że w postanowieniach noworocznych znajdujesz miejsce na zdrowie dla dzieci i Mawżonka. A dla siebie nie łaska????
    Co więcej - Mawżonek jest zawsze ważniejszy od zasad gramatycznych! Jak "Wasza Świątobliwość"! Dlaczego? Ponieważ według polskiej ( i nie tylko polskiej) gramatyki zdania zaczyna się z wielkiej litery. A Ty wolisz zostawić je dla "swojej świętobliwości" :)

    Również życzę w Nowym Roku - z nawiązką!!! :D

    OdpowiedzUsuń