poniedziałek, 28 stycznia 2013

40.26 Prowincjonalia 2013

się zakończyły.
a ja już chcę się zapisać na kolejną edycję!
oczywiście, że nie obejrzałam wszystkich filmów - ciężko wstać na filmy od 8.30 gdy wracało s z koncertu/imprezki ok 3 nad ranem...:-)
co mi się podobało? 
już mówię:
- "Dzień Kobiet" świetna rola Katarzyny Kwiatkowskiej, o!

może tylko "sceny" nie powinny sie pojawić w takiej formie
- "Piąta pora roku" - uhmmm znowu pan Marian Dziędziel - pieknie! i pani Ewa Wiśniewska - super!
- "Grudniowe rozmowy" - czyli kto był człowiekiem w stanie wojennym
- "Sowa" po prostu życie
- "Wigilia" - film nakręcony aparatem fotograficznym konkurencji :-) i to czarno-biały, nakręcony we Wrześni, 
- "Offline" co nam internet robi z mózgu, Maciej Musiał w nowej roli
- "Mika" czyli zanim się zakochali
- "Kiedy ranne wstają zorze" komedia jakich mało:-)!!!
- "Dziewczyna z szafy" - mam do obejrzenia drugą część, bo musiałam się zająć Mawżonkiem, co zaniemógł
- "Pokłosie" super dla mnie zrealizowany film, pokochałam pana Ireneusza Czopa! myślę, że to się mogło wydarzyć...
A z dokumentów:
- nie podobał mi się "Projekt Nim" szalony naukowiec zabiera matce szympansicy dziecko i chce, żeby było wychowywane jak człowiek - kobieta, która go wzięła, bo brała udział w projekcie, karmiła go piersią!! a dalej wcale nie było lepiej!
- "Betar" i "Urodzeni dla rzeszy" wciąż powraca z nowymi faktami historia II wojny
- niesamowity był "Wszystkie ludzie boga" - Polska wysłała do Wietnamu 800 żołnierzy, wróciło...74
- ma-sa-kra historia zawarta w "Fuck for forest" - ja dużo akceptuję, jestem bardzo tolerancyjna, ale są pewne granice i to, co było w tym dokumencie, dla mnie jest obrzydliwe:-(
Bardzo polubiłam też piosenki zespołu "Domowe melodie". W ub. roku na takim koncercie wystąpił zespół "Neo Retros" i jak się później okazało, dał o sobie słyszeć; wcześniej był tu też "Enej" i dał się poznać bliżej, może to jakaś wylęgarnia talenw jest??
może było coś jeszcze fajnego, ale nie widziałam:-((
warto od czasu do czasu tak wziąć i się ...ukulturalnić...na luzie... 
 



1 komentarz:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=kpfj9QjjBck
    prezent od autora 'Wszystkie Ludzie Boga'

    OdpowiedzUsuń